ConXhub mobiele clientextensie
ConXhub is de toonaangevende leverancier van verbonden contactcenters, waardoor bedrijven in realtime contact kunnen leggen met hun klanten, waardoor ze meer inzicht krijgen in de behoeften van de klant.
Met de extensie-app kunnen agenten
strong>Inkomend & Gesprekken in de wacht vanaf hun verbonden apparaat, waarbij wordt bijgehouden waar elk gesprek is, de huidige status en de datum van het gesprek.
Door alle contacten te verbinden met de ConXhub Mobile Client, alle benodigde informatie is beschikbaar om ervoor te zorgen dat alle agenten op de hoogte blijven van eventuele wijzigingen in het contactcentrum.
Zodra een agent zich aanmeldt, wordt hij begroet met een welkomstbericht, een overzicht van alle gesprekken in de wacht, het aantal gesprekken in de wacht en de verwachte duur van het gesprek.
Zodra een gesprek is geselecteerd, kan de agent uitloggen of terugkeren naar de app om de oproep te vernieuwen, te wissen of te accepteren. Als een gesprek in de wacht wordt gezet, geeft de widget automatisch de status van het gesprek weer.
Om het gesprek te sluiten, kan de agent met de linkermuisknop op het widgetpictogram klikken om de widget te sluiten, of op het widgetpictogram zelf om het gesprek te sluiten. sluit de widget permanent.
Als de agent uitlogt, ververst de widget automatisch de lijst met oproepen om ervoor te zorgen dat ze op de hoogte zijn van eventuele wijzigingen.
Het aantal badges toont de huidige aantal oproepen in de wacht.
De extensie is alleen beschikbaar voor geregistreerde ConXhub-gebruikers - voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar enquiries@conexhub.